Op mijn blog wil ik mijn tekeningen, schilderijen en foto's aan u laten zien.

Deze zijn gemaakt vanaf 2008. Ik ben zelf geboren in 1999 en vind het heel leuk om creatief bezig te zijn.

Veel plezier op mijn blog en misschien doet u hier wel een leuk idee op.



Groetjes,

Bo Smits

zondag 13 februari 2011

Reeën en damherten samen met mijn vader gefotografeerd.


In september vorig jaar ben ik met mijn vader naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest om damherten te fotograferen. Ik mocht het tweede toestel van mijn vader gebruiken om zelf deze foto's te maken. Omdat het bronsttijd was, waren de damherten niet zo schuw.

De mannetjes maken een hard geluid om andere mannetjes af te schrikken en om de vrouwtjes aan te trekken, dat heet "burlen" en je hoort het al van grote afstand.


Ook deze blauwe reiger zagen wij.

                                                    
                                                      Deze jonge damherten bleven rustig staan.

    Afgelopen zomer ben ik ook met mijn vader naar het bos bij de camping geweest om reeën te bekijken.









We hebben echt heel veel reeën gezien.
Maar ook deze konijnen zagen we zitten.


                                                             
                                                        En we hebben ook grote witte koeien gezien.


                                                          Volgende keer weer tekeningen.

                                                                   Tot de volgende keer.

                                                                        Groetjes, Bo

6 opmerkingen:

  1. Hoi Bo,
    Ik ben onder de indruk van jouw talenten, schilderen, tekenen en nu ook fotograferen!
    Zowel de AWD als het bos van de reeën zijn voor mij bekend terrein, dus ik heb je foto's met plezier bekeken, knap gedaan hoor!
    Een klein goedbedoeld puntje van kritiek: je onderwerpen staan vaak erg pontificaal in het midden, dat is voor de compositie niet echt mooi, ik begrijp heel goed dat het met de camera gewoon makkelijker is zo in het midden, maar je kunt altijd achteraf de foto nog wat bijsnijden om dit te veranderen
    Wanneer je je verder verdiept in de schilder/tekenkunst zul je de verschillende compostieregels ongetwijfeld ook tegenkomen
    Maar voor de rest, complimenten voor je mooie scherpe foto's!
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bo
    Wat een prachtige Reeën foto's heb jij gemaakt..
    Ja...Wat dat betreft zitten jullie daar wel fijn op de camping..Met de Reeën dicht in de buurt.
    Ik ben er een keer geweest met je vader..En toen ook genoten van de Reeën.
    Je site is heel leuk/mooi..Ook de damherten (bronst) zijn heel gaaf..
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai mop,

    Je foto's zijn prachtig!
    Ben benieuwd naar welke tekeningen je de volgende keer gaat plaatsen.

    Papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bo,
    Jij boft maar zeg, om tijdens een wandeling zoveel reeen te zien. Je hebt mooie foto's gemaakt van de herten en de reeen.
    Leuk om te doen he.
    Ik ben benieuwd naar je volgende werk.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bo, deze serie had ik nog helemaal niet gezien, oeps! Bijna gemist!
    Wat maak jij mooie foto`s zeg en wat heb je veel "wild" gezien.
    Fijn om naar te kijken.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook fotograferen gaat je goed af. Leuk is dat he, om met een camera de natuur in te gaan. Maak je ook tekeningen van je zelfgemaakte natuurfoto's?

    BeantwoordenVerwijderen